Várkonyi István

Hír, program

Ausztriában jártunk

2010.07.31. 13:37 Rovat: Külkapcsolatok

2010 május 9-15-ig iskolánk 17 tanulója nyelvi táborban vett részt a Szent Kereszt Katolikus Általános Iskola diákjaival együtt. A Turnersee partján laktunk egy szállodában. Délelőttönként nyelvi órákon vettünk részt, ahol sok érdekes dolgot tanultunk, és rengeteget beszéltünk németül. A tanítás egy német nyelvű bemutatóval zárult, ahol volt Megasztár válogató, Jancsi és Juliska, Vak rablás és különböző TV-műsorok parodizálása.

A délutánokat kirándulásokkal töltöttük, amelyek nagyon érdekesek és szépek voltak. Az első napon egy erdei kalandparkban próbálhattuk ki bátorságunkat. A fák lombaji között mentünk át egy függőhídon és meredek csúzdákon csúsztunk le. A második napon Hochosterwitz várába indultunk, ahová egy hosszú gyalogtúra vezetett. A magasba 14 óriási kapun keresztül vezetett az út. A kirándulás végére mindenki nagyon elfáradt, így kifejezetten jól esett a szálláson a finom vacsora. A harmadik nap délutánját Veldenben városnézéssel kezdtük, majd tovább indultunk Maria-Wörthbe. Ott megnéztünk egy gyönyörű templomot, illetve a Pyramidenkogelt. Erről a kilátóról  az egész tavat láthattuk, bár az eső miatt kicsit homályosan. Csütörtökön szakadó esőben indultunk a Minimundus megtekintésére, ahol  a világ nevezetes épületeit csodálhattuk meg  makett formájában, köztük a Halászbástyát és a Mátyás-templomot is. Ezután Klagenfurt nevezetességeivel ismerkedhettünk meg. Az utolsó napon, azaz pénteken egy egész napos túrára indultunk a Tscheppaschluchtba. Ez egy óriási szakadék, ahol egy gyönyörű vízesést csodálhattunk meg. A 7 km-es túránk után élényekkel gazdagon, ám nagyon fáradtan indultunk vissza a szállásra. Este mindenki összepakolta bőröndjét, majd másnap reggel indultunk haza, Magyarországra. Mindannyiunknak  fantasztikus, élményekkel teli hetet jelentett ez a kirándulás.

7. i osztály

18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Akadálymentesített intézménykereső
(út a közzétételi listához)

Beiratkozási információk

Felíratkozás hírlevélre

Semmilyen kötöttséggel nem jár, bármikor leiratkozhat róla.

155

Határtalanul!

Bethlen Gábor Alap Családinfo - Együtt lenni jó Boldog iskola Tanulni élmény! Bethlen Gábor Alapkezelő Zrt. Nemzeti Együttműködési Alap Adatkezelési tájékoztató